КОНСТРУКТИВНЫЕ И ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПРЕДПОСЫЛКИ СОЗДАНИЯ ПОДЪЕМНО-ТРАНСПОРТНЫХ КРАНОВ-РОБОТОВ В МАШИНОСТРОЕНИИ
DOI:
https://doi.org/10.15588/.v0i1.98134Ключові слова:
подъемно-транспортный кран-робот, мультидисциплинарный анализ, точность позиционирования, функционально-стоимостной анализ, динамические исследованияАнотація
Комплексно исследованы конструктивные и эксплуатационные предпосылки трансформации специальных грузоподъемных кранов с жестким подвесом груза в подъемно-транспортные краны-роботы. Проведен позиционно-точностной, структурный, функционально-стоимостной и динамический анализ основных приводов специальных кранов мостового типа. Результаты исследования позволили считать обоснованным создание подъемно-транспортных кранов-роботов, а также переквалификацию целого ряда существующих специальных кранов в краны-роботы при условии дооснащения их системами автоматического управления.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Положення про авторські права Creative Commons
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.